live with honor die with dignity

It breaks your heart to see the one you love, happy with someone else. But it is even more painful to know that the one you love is unhappy with you.Nothing is more painful than knowing she meant everything to you and you meant nothing to her.

Monday, July 30, 2012

26 Julai 2012 adalah hari pertama aku masuk balik ke Kolej dekat UiTM Puncak Alam ni. After 3 semester aku jadik NR, aku teringin untuk duduk semula dalam kolej. Alhamdulillah, untuk intersesi ni, aku diletakkan di Angsana 4, Tingkat 7.. walaupun ada masalah dengan pihak pengurusan Angsana, tapi hal tu dapat disetelkan dengan baik. To be honest, aku agak kekok untuk stay di kolej ni sebab kebiasaannya di rumah sewa, peralatan boleh dikategorikan fully furnished. Disini, kalau mau basuh baju guna mesin, RM2 sekali guna. InsyaAllah, pelan2 nanti aku dapat biasakan diri balik. Tugas aku sekarang, setelkan surat rayuan kolej secepat mungkin dan berharap akan dipanggil untuk Minggu Destini Siswa sebagai Pemimpin Mahasiswa. till then, selamat berpuasa dan good night!

No comments:

Post a Comment